Po prijatí kávovaru do nášho servisu zapíšeme presný model, spíšeme priložené príslušenstvo, odfotíme stav v akom kávovar prišiel a umiestnime ho na diagnostický stôl pre danú značku. U nás sú technici špecializovaní na určitú značku kávovaru, ktorej sa výhradne venujú. Vďaka tomu majú množstvo skúseností a diagnostické nástroje pre Váš kávovar.
Kávovary sa diagnostikujú v poradí v akom prichádzajú. Samotná diagnostika prebieha zväčša do 48 hodín od prijatia do servisného strediska. Technik vykoná diagnostiku, spíše zistené závady a spôsob opravy do zákazkového systému od spoločnosti Firemnysystem.sk. Následne kávovar odkladá do regálu a systémovo predáva zákazku kolegom, ktorí majú na starosti sklad dielov a objednávanie dielov. Po preverení dostupnosti a ceny potrebných náhradných dielov a ceny práce Vám vypracujeme cenovú ponuku opravy. (Ak je pri oprave nutné vymeniť náhradný diel, ktorý nie je bežný a nemáme ho skladom a zároveň ho výrobca bežne nedodáva hľadáme ďalšie možnosti alebo iných dodávateľov. Stáva sa to najmä pri starších modeloch. Tento úkon však zväčša predlžuje čas čakania na cenovú ponuku, pretože čakáme na odpovede od dodávateľov.)
Cenovú ponuku Vám oznámime telefonicky alebo ju zašleme mailom. V jednom aj druhom prípade máte možnosť si rozmyslieť či chcete alebo nechcete vykonať danú opravu, prípadne v akom rozsahu. V prípade mailovej cenovej ponuky viete potvrdiť opravu priamo v zaslanom maily. V prípade telefonátu slovným odsúhlasením volajúcemu technikovi.
Po potvrdení opravy softvér upozorní zodpovedného technika, aby vykonal požadovanú opravu. Ak je nutné počkať na dodanie náhradných dielov tak sa tak stane až po naskladnení všetkých náhradných dielov. Pri bežnejších kávovaroch ako sú značky DeLonghi, Krups, Jura, Nivona, CATLER, Saeco, Electrolux, Bosch, Siemens či Philips mávame najbežnejšie náhradné diely skladom. Vďaka tomu je často možné vykonať opravu do 24 hodín od Vášho potvrdenia.
Po oprave ide každý kávovar na výstupné testovanie, kde sa testuje odstránenie závad a funkčnosť výrobného procesu kávy. Po otestovaní prechádza kávovar do prípravárne, kde kávovar povrchovo vyčistíme a chemicky vydezinfikujeme. Po ukončení systém vystaví servisný protokol podľa vykonaných úkonov a kávovar pripravíme na odovzdanie alebo zaslanie.
Následne Vám odošleme SMS správu, že oprava bola ukončená a môžete si prísť pre kávovar na pobočku, kde ste ho odovzdávali. Alebo v prípade, že bol doručovaný cez Zásielkovňu či DPD kuriéra vás notifikujeme že bol odoslaný.
Ak máte ďalšie otázky neváhajte sa na nás obrátiť na našom chate priamo tu na stránke alebo niektorým z kontaktov.