Objednávka opravy

Vyberte si posím možnosť, ktorá Vám najviac vyhovuje:

CHCEM PRINIESŤ KÁVOVAR OSOBNE

V prípade záujmu o diagnostiku nie je potrebné vypĺňať žiadnu objednávku. Stačí sa len zastaviť na našej adrese, kde Vám vytvoríme zákazku a vytlačíme preberací protokol.

CHCEM VYZDVIHNUTIE KURIÉROM DOMA ALEBO V PRÁCI

AKTUÁLNA ZÁKLADNÁ DIAGNOSTIKA ZDARMA
Poprosíme Vás, aby ste vyplnili tento online formulár. Po jeho odoslaní Vám automaticky objednáme kuriéra, ktorý príde kávovar vyzdvihnúť.

Pred odovzdaním kávovaru je potrebné: vyliať z neho vodu, vysypať kávu z mlynčeka a zabaliť ho do krabice.

CHCEM PRINIESŤ KÁVOVAR OSOBNE NA JEDNO Z 3200 ZBERNÝCH MIEST PACKETY

AKTUÁLNE: Základná diagnostika ZDARMA!
Stačí zabaliť kávovar do krabice a odniesť ho na jedno z viac ako 3200 odberných miest po celom Slovensku – vyberte si to, ktoré máte najbližšie k bydlisku.

Pred odoslaním je potrebné vyplniť online formulár – objednávku opravy.
Odporúčame zvoliť kamennú pobočku Packety pre jednoduchšie a spoľahlivejšie vybavenie.

Pred odovzdaním kávovaru je potrebné: vyliať z neho vodu, vysypať kávu z mlynčeka a zabaliť ho do krabice.

Po vyplnení objednávky Vám automaticky príde potvrdzovací email.


AKO SPRÁVNE ZABALIŤ KÁVOVAR
  • Z kávovaru je nutné vyliať všetku vodu z nádržky na vodu a aj z odkvapkávacej misky a vysypať aj kávový odpad
  • Všetky odnímateľné časti zabaliť samostatne, alebo zafixovať papierovou maliarskou páskou, aby tieto odnímateľné časti (odkvapkávacia mriežka, karafa, kryt zrnkovej kávy .. ) nepoškriabali kávovar počas prepravy.
  • Zabaliť kávovar je potrebné tak, aby sa ideálne nehýbal vnútri v krabici
  • V prípade neoriginálnej krabice odporúčame dodržiavať deformačné zóny a to minimálne 3 cm na každej strane. Deformačnou zónou rozumieme priestor medzi obalom zásielky a samotným kávovarom, ktorý by mal byť vyplnený vhodným materiálom, aby zabránil jeho deformácii.
  • Pri balení kávovaru do kartónovej  krabice, je potrebné krabicu oblepiť pevnou lepiacou páskou v miestach, kde sa krabica skladá a tiež v rohoch.
  • Kávovar odporúčame dávať vždy na výšku a nie na ležato
  • Vnútro obalu by malo byť dostatočne opatrené výplňou uvedenou dole:
Tento obrázok nemá vyplnený ALT popisok, jeho názov je fixacny-a-vyplnovy-material-1024x526.jpg


Najčastejšie dôvody prečo je reklamácia poškodenia zamietnutá:

  • Tovar vo vnútri zásielky by sa nemal priamo dotýkať stien prepravného obalu (musí mať priestor minimálne 3 cm medzi samotným tovarom a vonkajším obalom a aj navzájom)
  • Nebola použitá žiadna/nedostatočná/nevhodná výplň
  • Nevhodná krabica, ktorá sa môže roztrhnúť/rozpadnúť

Dôležité: Zásielka prechádza depami a dopravníkovým pásom. Prekladá sa niekoľkokrát, preto treba prihliadať na charakter a povahu zásielky, ktorú posielate.

POZOR!

Zabalenie kávovaru do krabice s použitím novín, krabíc od vajec alebo iných podobných improvizácií je NEDOSTATOČNÉ. V týchto prípadoch kuriérska spoločnosť nemusí uznať  reklamáciu poškodenia balíka pri preprave

Zle zabalený kávovar

Ukážeme Vám príklad na fotografiách, ktorý demonštruje, aké následky môže mať nedbanlivé balenie kávovarov. Neadekvátne zabalený kávovar často končí poškodený, čo je absolútne nežiaduce a zbytočne navyšuje finančné náklady na opravu. Preto Vás dôrazne žiadame, aby ste nikdy nepodceňovali dôležitosť správneho zabalenia kávovaru a vyhli sa nepríjemným situáciám.

Kuriér Vás bude pred vyzdvihnutím telefonicky kontaktovať a v prípade, že Vám nebude vyhovovať čas vyzdvihnutia, viete sa s ním dohodnúť na zmene. Väčšinou je kávovar vyzdvihovaný nasledujúci pracovný deň.