Objednávka opravy

Vyberte si posím možnosť, ktorá Vám najviac vyhovuje:

CHCEM PRINIESŤ KÁVOVAR OSOBNE

AKTUÁLNE DIAGNOSTIKA ZDARMA – v tom prípade nemusíte vypĺňať žiadnu objednávku, stačí sa zastaviť na našej adrese a my Vám pri preberaní vyplníme zákazku a vytlačíme preberací protokol. Mapku a adresu ako sa k nám dostanete nájdete TU.

CHCEM VYZDVIHNUTIE KURIÉROM DOMA ALEBO V PRÁCI

AKTUÁLNE ZDARMA AJ SO ZÁKLADNOU DIAGNOSTIKOU – poprosíme Vás vyplniť tento online formulár. Po jeho vyplnení Vám automaticky objednáme kuriéra, ktorý príde kávovar vyzdvihnúť. Z kávovaru je nutné vyliať vodu, vysypať kávu  v mlynčeku a zabaliť ho do krabice.

Pred odoslaním si prosím preštudujte odporúčania ako správne zabaliť kávovar

SOM Z BRATISLAVY A CHCEM VYZDVIHNUTIE DOMA ALEBO V PRÁCI

AKTUÁLNE ZDARMA AJ S DIAGNOSTIKOU – poprosíme Vás vyplniť tento online formulár. Po jeho vyplnení Vám automaticky pošleme nášho Kuriéra, ktorý príde kávovar vyzdvihnúť. Z kávovaru je nutné vyliať vodu a vložiť ho do tašky alebo akejkoľvek aj otvorenej krabice. Kuriér zaobchádza s kávovarom opatrne takže nie je nutné kávovar pracne baliť. Kuriér príde v daný deň alebo nasledujúci pracovný deň ak si nezadáte inak.

CHCEM PRINIESŤ KÁVOVAR OSOBNE NA JEDNO Z 3200 ZBERNÝCH MIEST PACKETY

AKTUÁLNE ZDARMA AJ SO ZÁKLADNOU DIAGNOSTIKOU – Kávovar stačí zabaliť do krabice a odniesť do jednej z 3200 odberných miest, ktoré je vášmu bydlisku najbližšie. Stačí kliknúť a vyhľadať na mape najbližšie odberné miesto – nájsť najbližšiu pobočku Packety. Z kávovaru je nutné vyliať vodu, vysypať kávu  v mlynčeku a zabaliť ho do krabice.

Pred odoslaním si prosím preštudujte odporúčania ako správne zabaliť kávovar

AKO SPRÁVNE ZABALIŤ KÁVOVAR
  • Z kávovaru je nutné vyliať všetku vodu z nádržky na vodu a aj z odkvapkávacej misky a vysypať aj kávový odpad
  • Všetky odnímateľné časti zabaliť samostatne, alebo zafixovať papierovou maliarskou páskou, aby tieto odnímateľné časti (odkvapkávacia mriežka, karafa, kryt zrnkovej kávy .. ) nepoškriabali kávovar počas prepravy.
  • Zabaliť kávovar je potrebné tak, aby sa ideálne nehýbal vnútri v krabici
  • V prípade neoriginálnej krabice odporúčame dodržiavať deformačné zóny a to minimálne 3 cm na každej strane. Deformačnou zónou rozumieme priestor medzi obalom zásielky a samotným kávovarom, ktorý by mal byť vyplnený vhodným materiálom, aby zabránil jeho deformácii.
  • Pri balení kávovaru do kartónovej  krabice, je potrebné krabicu oblepiť pevnou lepiacou páskou v miestach, kde sa krabica skladá a tiež v rohoch.
  • Kávovar odporúčame dávať vždy na výšku a nie na ležato
  • Vnútro obalu by malo byť dostatočne opatrené výplňou uvedenou dole:

Najčastejšie dôvody prečo je reklamácia poškodenia zamietnutá:

  • Tovar vo vnútri zásielky by sa nemal priamo dotýkať stien prepravného obalu (musí mať priestor minimálne 3 cm medzi samotným tovarom a vonkajším obalom a aj navzájom)
  • Nebola použitá žiadna/nedostatočná/nevhodná výplň
  • Nevhodná krabica, ktorá sa môže roztrhnúť/rozpadnúť

Dôležité: Zásielka prechádza depami a dopravníkovým pásom. Prekladá sa niekoľkokrát, preto treba prihliadať na charakter a povahu zásielky, ktorú posielate.

POZOR!

Zabalenie kávovaru do krabice s použitím novín, krabíc od vajec alebo iných podobných improvizácií je NEDOSTATOČNÉ. V týchto prípadoch kuriérska spoločnosť nemusí uznať  reklamáciu poškodenia balíka pri preprave

Zle zabalený kávovar

Ukážeme Vám príklad na fotografiách, ktorý demonštruje, aké následky môže mať nedbanlivé balenie kávovarov. Neadekvátne zabalený kávovar často končí poškodený, čo je absolútne nežiaduce a zbytočne navyšuje finančné náklady na opravu. Preto Vás dôrazne žiadame, aby ste nikdy nepodceňovali dôležitosť správneho zabalenia kávovaru a vyhli sa nepríjemným situáciám.

Kuriér Vás bude pred vyzdvihnutím telefonicky kontaktovať a v prípade, že Vám nebude vyhovovať čas vyzdvihnutia, viete sa s ním dohodnúť na zmene. Väčšinou je kávovar vyzdvihovaný nasledujúci pracovný deň.


Po vyplnení objednávky Vám automaticky príde potvrdzovací email.